Αναζήτηση
Filters

Επιστροφές Προϊόντων


Επιστροφές Προϊόντων

Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους

(Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013))



Ο πελάτης μπορεί να αλλάξει τα προιόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα με κάποια άλλα που τον ικανοποιούν περισσότερο. Η αλλαγή των προϊόντων γίνεται Χέρι με Χέρι στην πόρτα σας και ισχύει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Για παραγγελίες προϊόντων συνολικής αξίας άνω των 100€ το κόστος της πρώτης αλλαγής κάθε παραγγελίας, είναι μηδενικό .

Για παραγγελίες προϊόντων συνολικής αξίας έως 100€ το κόστος αλλαγής είναι 5€. Για επιστροφές από Χώρες του Εξωτερικού τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη. Για επιστροφές από την Κύπρο το κόστος μεταφορικών επιβαρύνουν τον πελάτη.

Ειδικότερα :

1. Αλλαγές σε Μέγεθος / Χρώμα / Σχέδιο

Για την επιστροφή των προϊόντων μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω e-mail στο [email protected], είτε τηλεφωνικά στο 2103217455. Το νέο προϊόν σας αποστέλλεται με την μεταφορική εταιρεία Γενική Ταχυδρομική. Σημειώστε ότι για να παραλάβετε το νέο προϊόν θα πρέπει να παραδώσετε στον αντιπρόσωπο της Γενικής Ταχυδρομικής το δέμα που έχετε προς επιστροφή, καθώς οι αλλαγές γίνονται Χέρι με χέρι. Απαραίτητη προϋπόθεση για την αντικατάσταση των προϊόντων είναι να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δηλαδή να μην είναι χρησιμοποιημένο καθώς και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία (μέσα στο κουτί του και στην σακούλα μεταφοράς) με την απόδειξη αγοράς του ή με οποιουδήποτε άλλου είδους συνοδευτικά έντυπα.

Για τα προϊόντα που επιστρέφονται αλλά και αποστέλλονται σε αντικατάσταση, εφαρμόζονται οι τιμές που ισχύουν την ημερομηνία καταχώρησης της εκάστοτε παραγγελίας, όπως εμφανίζονται στην ιστοσελίδα την ημέρα καταχώρησης. Όταν ο καταναλωτής επιθυμεί να πραγματοποιήσει αλλαγή σε ένα προϊόν, το οποίο δεν έχει έκπτωση και να το αντικαταστήσει με κάποιο άλλο εκπτωτικό, η αλλαγή θα πραγματοποιείται με βάση την αρχική τιμή και όχι με αυτή της έκπτωσης. Επιπλέον, σε περιόδους επίσημα αναγνωρισμένων εκπτώσεων και προσφορών ενδέχεται να μην αποδίδονται οι κατά το σύνηθες και κατά το προβλεπόμενο απομειώσεις αξιών, εκπτώσεων και bonus αγορών. Η Εταιρεία έχει κάθε δικαίωμα να μεταβάλει οποιαδήποτε στιγμή, και άνευ προηγούμενης ειδοποίησης, τις αξίες των διατιθέμενων προϊόντων σύμφωνα πάντα με τους Κανόνες Δεοντολογίας του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και τους Όρους Προστασίας του Καταναλωτή.

Σε περίπτωση που δεν εντοπίσατε κάποιο άλλο σχέδιο, ή δε διατίθεται το νούμερο ή /και το χρώμα που επιθυμείτε, για την αντικατάσταση του προϊόντος εναλλακτικά μπορείτε να επιλέξετε:

α) Παραλαβή Δωροεπιταγής
Σας αποστέλουμε Δωροεπιταγή με την αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων την οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εντός 4 μηνών από την ημερομηνία παραλαβής της.
Στην περίπτωση αυτή δεν επιβαρύνεστε με έξοδα επιστροφής των προϊόντων.


β) Επιστροφή Χρημάτων
Παρακαλώ, για την επιστροφή Χρημάτων στείλτε email εδω:

[email protected]

2. Αλλαγές σε Ελαττωματικά
Η εταιρεία μας κατά τη διαδικασία εκτέλεσης των παραγγελιών, προβαίνει σε επισταμένο έλεγχο των προϊόντων, ούτως, ώστε να εξασφαλίζει την άριστη ποιότητα τους. Σε περίπτωση που παραλάβετε ένα προϊόν που φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω e-mail στο [email protected] είτε τηλεφωνικά στο 210 3217455για να πραγματοποιήσετε την επιστροφή του προιόντος χωρίς να σας επιβαρύνουν τα έξοδα αλλαγής/επιστροφής.
Το Inshoes.gr επεξεργάζεται το αίτημα επιστροφής της παραγγελίας σας και δίνει εντολή στην μεταφορική εταιρεία Γενική Ταχυδρομική να παραλάβει το προϊόν σας από τη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Μετά την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος, επικοινωνούμε άμεσα μαζί σας για να ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής.


3. Αλλαγές σε αποστολές λάθος προϊόντων
Η εταιρεία μας κατά τη διαδικασία εκτέλεσης των παραγγελιών, προβαίνει σε επισταμένο έλεγχο των προϊόντων, ούτως ώστε να εξασφαλίσει την άριστη ποιότητα τους και την ορθή αποστολή. Σε σπάνια περίπτωση που παραλάβετε ένα προϊόν που είναι διαφορετικό από το προϊόν που παραγγείλατε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail στο [email protected], είτε τηλεφωνικά στο 2103217455 και να προχωρήσετε στην αλλαγή/επιστροφή χωρίς να επιβαρύνεστε με έξοδα και να ακολουθήσετε τη διαδικασία όμοια με την Αλλαγή σε Μέγεθος / Χρώμα / Σχέδιο, όπως αναφέρεται στην παράγραφο 1.


ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Ν.Γ.ΠΟΛΗΣ Α.Ε.Β.Ε.

ΠΟΛΥΚΛΕΙΤΟΥ 19 , ΑΘΗΝΑ

10551 , ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ

ΤΗΛ. 2103217455 , 2103215066

ΕΛΛΑΔΑ

4.Δικαίωμα Υπαναχώρησης - Επιστροφή Χρημάτων

Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης εντός δεκατεσσάρων (14)  ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, και να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων σας.

  1. Πως παίρνω τα Χρήματα μου πίσω:
    Μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν στις Αποθήκες μας και διαπιστώσουμε ότι βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (δεν είναι φορεμένο, δεν φέρει φθορές εσωτερικές, και εξωτερικές, και συνοδεύεται από την αρχική του συσκευασία), εντός 5 εργάσιμων ημερών, σας επιστρέφουμε ολόκληρο το ποσό που πληρώσατε, όπως αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. Στην περίπτωση που έχετε πληρώσει με Αντικαταβολή, παρακαλείστε να μας υποδείξετε τραπεζικό λογαριασμό, καθώς τα χρήματα σας θα επιστραφούν με τραπεζικό έμβασμα.

  1. Ποιόν βαρύνουν τα έξοδα επιστροφής: 
    Στην περίπτωση της επιστροφής χρημάτων ανεξαρτήτου αιτίας (Άσκηση Δικαιώματος Υπαναχώρησης Νόμος 2251/1994 Άρθρο 3ι Παρ.1) τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον καταναλωτή.

3. Πως επιστρέφω τα προϊόντα: 

  • Με την μεταφορική εταιρεία (courier) που θα επιλέξετε
  • Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας στην  πιο κάτω αναφερόμενη διεύθυνση επιστροφών .

Πληροφορίες σχετικά με την Επιστροφή Χρημάτων
1. Απαραίτητη προϋπόθεση για την αποδοχή της επιστροφής του προϊόντος, είναι να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δηλαδή να μην είναι χρησιμοποιημένο ή να φέρει εσωτερικές, κι εξωτερικές, φθορές (προτείνουμε να δοκιμάζετε το προϊόν πάνω σε μαλακή επιφάνεια, όπως χαλί, μοκέτα κλπ), να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία (μέσα στο κουτί του και στη σακούλα μεταφοράς) με την απόδειξη αγοράς του ή με οποιουδήποτε άλλου είδους έντυπο, καθώς και να επιστραφεί εντός της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών.

2. Θα θέλαμε ακόμα να επιστήσουμε την προσοχή σας, ότι για λόγους οργάνωσης του Τμήματος Επιστροφών, αν δεν προηγηθεί επικοινωνία με έναν από τους άνωθεν τρόπους, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το προϊόν σας να μην φτάσει ποτέ στις αποθήκες μας.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
www.batidashop.gr

Ν.Γ. ΠΟΛΗΣ Α.Ε.Β.Ε.

Πολυκλειτου 19 , Αθήνα

10551 , Αθήνα